Tillbax

Japp ni ser ju överskriften, jag är tillbaka och ska börja blogga :D

Todeii.

Aa idag så var jag i skolan och gjorde knappt nånting men jag ska berätta lite iaf.
På morgonen hade vi lite olika ämnen, på rasten körde vi boll mot väggen och sen så hade vi fler ämnen.
nu kommer det bli roligare

på efter-middan så...  förlåt jag var på toa, se var var jag nu... juste
på efter-middan så hade vi nutidskryss, asså innan vi slutade. Man satt typ 2 och 2 så jag var med Hanna och vi bråkade om att sitta på hennes stol för att vi pallade inte hämta min, så Hanna satte sig och jag knuffade bört henne och tog platsen men då så skulle hon dra bort  stolen men då så ramlade jag typ på Emma, då sa hon:
- Hoppsan jag fick en Natalie på mig
eller nåt sånt iaf. Jag och Hanna fortsatte ända tills läraren hämtade en stol :P

aa det var nog allt...
Eller 1 grej till de e inte så roligt men ändå, Jesper tog min sista penna så jag får skaffa en ny :/ asså han måste ha över 30 pennor som han snott av mig.

attah


Kommentarer
Postat av: Hanna

äntligen uppdatering nattah :O

2011-05-05 @ 17:58:24
URL: http://paennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0