Slättsjön :}

haj.

Aa idag så var jag i skolan, dagen var rätt soft. Jag minns knappt vad vi gjorde... juste vi hade utedag, varmt. Asså jag svettades simbassänger och inte nog med utedag vi hade brännboll med, vi vann^^. När jag väntade på att vi skulle spela så snackade Jag och Tillan, Emma och dom. Dom skulle till slättsjön då och jag sa:
- Mm jag ska nog oxå dit, de e så himla varmt idag.
Och så bestämde vi att vi skulle va allihop. Sen på vägen hem så gick jag med Micka en bit sen så stack jag och hämtade bikini och badbraller sen så mötte jag Micka vid jotos och vi var med Oskar lite (en kompis). Sen så stack vi till slättsjön, Orre hängde med. När vi kom till slättsjön så var Arvid och Jesper där eller dom gick när vi kom. Aa men iaf så bytte vi om och Jesper sa typ:
- Natalie
- aa?
- Arvid undrar om han får komma in till dig.
- Ehh... micka byter om så de e nog ingen bra idé xD.
Och sen så gick dom typ. Sen så fick vi fick äpple av Tillan, Emma hade vart i Sävsjö så det blev försent för henne att åka eller nåt och Sofie kunde inte. Men vi blev ganska många För att Leonora och Hanna kom sen. Ehh... vad  gjorde vi mer? juste Tille skulle typ brotta med mig så att vi höll på lite, oj det lät lite konstigt men aja. Sen så satte vi oss typ vid grillen och bara satt och jag skulle typ dra handduken över axlarna (jag frös och hade den runt mig över badkläderna) aa och när jag gjorde det så släppte jag händerna för  att jag hade hållt i mig när jag satt och när jag släppte så ramlade jag baklänges xD. Alla började asgarva och sen sa jag:
- Jag e fan paralyserad har på marken xD.
Och då sa micka:
- Ommen du e ju alltid det.
Sen så frågade Hanna:
- Vad sköen gjorde du igentligen?
- Asså jag skulle dra upp handduken och sen så bara gled jag baklänges xD.
Och sen så garvade vi ännu mer. Sen så skulle Leo och Hanna hem och sen så stack typ Tillan. Så jag, Micka och Orre kom typ inte på nått att göra så vi bytte om och stack till en lekpar inte långt därifrån och gungade på en sköldpaddsgunga. Asså vi fick knappt plats alla 3 så att vi satt helt ihopklämda xP. Sen så gick jag typ fram och tillbaka på deras magar och ben. Sen så skulle Orre åka buss hem så vi följde honom till busshållplatsen och sen så skulle Micka hem så jag stack och köpte mjukglass. Vanlig men jordgubbstopping. sen så skulle jag cykla hem med den i handen och när jag låste upp cykeln så höll jag på att tappa glassen så jag skyndade mig som as och tåg imot den, sen så kom jag på att de e ju glasdörrar där så att allting kommed på övervakningskameran x). Sen så kom jag hem och jag och pappa tittade på skräckisen "Human Centepede" den handlar typ om en läkare som e lite sjuk i huvudet och ska sy ihop 3 människor mun mot ärsle, asså dom skiter i varandras munnar och skit. Men den var inte så läbbig eller äcklig men den var väll rätt bra, men inte så att jag vill se den igen. sen gick jag upp på rummet och skrev på bloggen som ni kanske har märkt. Så aa det blev en lyckad dag tycker jag iaf.


C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0