Skolan

Hello, skolan har varigt ganska lovande :D. På morgonen hade vi slöjd och jag blev klar med min tavla, bilder kommer. Sen så skrattade typ jag, Alex, Hanna, Arvid och Fredrik skit mycket på lektionerna. Asså Arvids bänklock e ju trasigt så vaktmästaren tog det och fixade det då, så Arvid satt hos oss. Jag "spillde" ut Hannas blommvas så att vattnet kom där arvid satt så fröken sa att jag skulle skynda mig att hämta papper, så jag "skyndade" mig aslångsamt typ ½ meter i sekunden och komtillbaka helt anfådd xD. Sen så torkade jag skitslarvigt så att läraren fick torka och då sa jag:
- de e så man får en lärare att torka borden :P.
och hon bara:
- nej, det där var inte ett dugg roligt
- nej jag försökte inte att vara rolig, jag sa bara att de e så man får en lärare att torka.
- sluta nu är du töntig.
- Nee, de e det du som e.
Sen gick vi till maten, vi kom typ en kvart efter alla andra x). I matsalen så fick vi chokladbollar men Jesper tjatade så mycket så att han fick min, och han fick båda mina godisar sen xP. Men jag e en sån människa som inte tål tjat...
ibland.

Nu har jag presis duschat och imorrn så ska vi på klassresa, ska bli kul. Men jag kommer inte att skriva imorron då så ni kan titta igen på lördag eller söndag, vi ska sova över i nån kyrka fylld med mördare *not*, ne men vi ska sova över i en kyrka i göteborg tror jag. Ehh... jag tror jag börjar komma till slutet av nitt inlägg hmm... vad kan man mer skriva? Jag vet jag skriver vart barn kommer i från xD, fast nä. Eller jag skulle kunna men jag vill inte. Aa skriver igen om nån dag ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0