Sjuk dröm :O

Tjenixen nu ska jag berätta om drömmen då.

Jo jag minns inte så bra men jag var på en fotbollsplan i Sävsjö och Fredrik och Simon var där typ. Och sen så somnade dom och jag kunde se vad dom drömde, asså jag kunde se Simons drömm sen såg jag en bit av Fredriks men sen när dom skulle passa mig så såg jag dom i Sävsjö igen.
Simons dröm:

Simon var typ en minecraft gubbe och hackade sönder 1000 kaktusar.

Fredriks dröm:

han och Simon var på fotbollsplanen i Sävsjö och spelade en match men dom mödde inga, sen så fick jag bollen och Simon skrek:
- Emil PASSA!
och jag försökte att låta som Emil och sa:
- okej då.
Men när jag skulle skjuta så glodde Simon och Fredrik på mig och Simon sa:
- Du måste skämta? nu räcker det, tillbaks till sävsjö.
och när han sa 'tillbaks till sävsjö' så blundade dom så hårt dom kunde och sen så kom dom fram till mig och var skitarga och  kastade fotbollar på mig och Simon bara:
Je faan i våra drömmar!
och Fredde bara:
- Juste!
och sen vakknade jag och försökte att minnas hela drömmen.

sjuk va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0