Mer om drömmar.

() ()
Konichiwa! (*.*)

Aa jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite gamla drömmar jag har haft så jag tänkte göra en lista på några av dom, så att om ni vill att jag ska lägga upp dom på kategorin: ''Drömmar'' så komentera och om jag får rätt många komentarer som säger:
Ja!
Gör det
Visst
Aa jag vill läsa dom

eller nått sånt så lägger jag upp okej. Här är listan:

  1. Sniglarna tar över världen.
  2. Jag åker tillbaks i tiden och gör om min första dag i Vrigstad Skola.
  3. Alla är på månen och har 3 ben eller fler.
  4. Jag fick en mustach och rakade den med Heddas rakhyvel.
  5. Luka's näsa förvandlas till en stortå.
  6. Jag och mina vänner reser i tiden genom att gå på en speciel väg samtidigt som vi hjälper en gamall man.
  7. Jag som har prinskläder och blir kidnappad.
  8. Jag som tappar brallerna när jag kickar.
  9. Jag som ska flytta och har världens party i min syrras killes hus.
  10. Jag som är på långserum med mina vänner från Stockholm och kan flyga.
Aa har fler men det får räcka så. Men om ni vill läsa nån av dom så kommentera det.
Ses imorrn, eller ni vet vad jag menar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0