Marknaden :D

Hej idag så var jag på vrigstad marknad med Emma :D.
Det var astrist, eller det var la kul att träffa Emma och så men det fanns seriöst inget på marknaden. Men det blev bra iaf för att jag, Emma och Michelle åt pizza, rana special. Det var mumsigt. Jag har haft lite ont i halsen men det tänker man inte på när man handlar och skrattar. Ni skulle hört igår, asså jag ringde Emma och skulle fråga vad hon hade på sig så att jag  kände igen henne och jag bara:
- Vilka kläder har du på dig? xD
asså det lät perverst när jag sa det. jag köpte rätt mycket, jag och Emma delade på popcorn när Michelle hade gått hem. Jag och Emma köpte samma färger på nagellack (klarblå och babyrosa) det var nog allt om marknan, jag kom nyss hem, fick skjuts av Emmas föräldrar, ses

//Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0