Klassresan ^.^

Aa på bussen hände väll inte så mycket förutom att vi hade ett nutidskryss, första pris var en påse med ahlgren's julgranar och gissa vad, jag vann :D eller jag kom delad första plats med William, vi hade 7 poäng. Men Sofie vann utslagsfrågan. När vi kom till liseberg så åkte jag:

Flomeride - typ 10 gånger
Colorado - typ 6 gånger
Höjd skräcken - 1 gång
Slänggungorna - typ 3 gånger
Hanghaj - typ 7 gånger

och mycket mer ofc! Asså jag var nära på att åka atmosfear, den nya asså så har var det:
Jag, Emma, Fredrik, Arvid, Jesper, Alex och simon gick till den då, och när vi var där så ville Emma, Fredrik, Jag och Alex inte åka men sen när dom andra hade gått in så sa jag:
- Äsch ska vi gå in och åka iallafall?
Dom bara:
- Eru dum eller?
- Alldrig.
Jag bara:
- Asså jag går in om nån av er gör de
men ingen av dom ville så Jeppe, Simon och Messi åkte utan oss.

aa sen så var det inte mycket mer om det dagen efter så åkte vi till universeum, det var helt okej :D. Kul att se alla djur. Sen så var vi i nordstan och köpte lite, jag köpte 2 shorts (vita och svarta) och ett linne med paljetter.

aa och det var allt  tror jag ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0