Idag.

Tja ;D

Dagen har vart väödigt soft :D
på matten så hade vi vinklar och jag tyckte att det var roligt, aa jag vet vad ni tycker men jag gillar det för att det e så jävla lätt. Men när jag sa att det var kul så sa Fredde:
- Vad tusan gjorde ni med henne på utvecklingssamtalet?
och alla skrattade. Sen så sa läran att man skulle ta vinkel-spetsen i det lilla hålet på gradskivan och då sjöng jag:
- sätt ♫spetsen i det lilla hålet♫.
då började alla att skratta och då sa jag:
- Det borde vara på reklam för olika ämnen: så kom ihåg nu barn att om ni ska mäta vinklar eller ha samlag så ska ni stoppa ♫spetsen i det lilla hålet♫.
och då skrattade alla igen.

med andra ord, det blev mycket skratt. När jag kom hem så tittade jag typ på 10.000 bilder från när jag var liten men jag var så jävla söt som bäbis.

aha det var nog allt ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0