Hanna :P

Tjabba, idag har jag vart med Hanna. Vi började med att se en film (The Nightmare Before Christmas) jag gillar den och Hanna tycker att den är bra. Sen hoppade vi studsmatta och passade med min basketboll. Sen skulle Hanna typ hem så jag och pappa åt kvällsmat, sen gick jag upp och gjorde en ny låt på pianot, den blev rätt bra ska nog döpa den till:
  1. Wonders In Caves.
  2. Crystal Stone.
  3. Running Trough Flowers.
  4. Dripping Water.
  5. The Island of Paradise.
Eller nåt annat på engelska. I skolan idag så drog Tillan av Arvids bänklock, jag drog Joseph i nackhåret (Jeppe sa att jag skulle) och jag försov mig. Jag var hos tandläkarn idag oxå, gör lite ont för att jag fick gummiband för 2:a gången, Tandstälning nästa vecka då. Efter att jag har haft den ett tag så får jag räls ''-.- . Jag har inte mycket mer att skriva om då här är en låt.

Jay Sean Ft. Lil' Wayne - even if the sky is falling down


Samma på svenska:

Mellony - även om himlen faller ner


P.s på fredag så ska vi till Liseberg på klassresa, lita på att jag tar bilder^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0