Tja :D

Tjenare bloggen idag så var det helt okej i skolan. Jag spelade für elise på piano avslutningen, jag failade lite men fick en rätt stor applåd :D. Sen så hade vi brännboll med, det var rätt kul fast mitt lag förlorade. När mitt lag var inne så stod jag bredvid Arvid i kön och han sa:
- Vad har du för färg på din bh?
och jag sa som det var, rosa. Efter det på väg till klassrummet så frågade jag Arvid vad han hade för färg på kallingarna och då sa han:
- rosa, så det matchar.
då sa jag:
- aa.

Sen vet jag inte om det hände mycket mer eller jo, jag slog Joseph så att han började böla men det var nog allt.


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

seriöst börja lipa o allt -.-

2011-06-08 @ 18:00:24
URL: http://hannalovesture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0