Ehh... telefonsamtal??

asså jag kom hem efter skolavslutningen och efter det så var jag med Micka lite och sen när jag kom hem så åt jag och nu så ringde nån på dolt nummer kolla samtalet:

- Hallå?
- Hej
- Vem är det?
- De e micka
- aha, vad ringer du från?
- mammas mobil

och jag tänkte, hallå jag har ju hennes morsas nummer varför stod det inte det, och då visste jag att det inte var hon så jag bara:

- fy vad du låter konstigt
- aa jag e sjuk
- okej, du var inte det när vi va idag
sen la hon bara på xP

asså jag bara, ehh fegis xD. Jag undrar seriöst vem det var, det var en ljus röst eller så var det bara dålig mottagning. Det var säkert hon och nån kompis som skämtade med mig. Ska fråga henne nån gång.

Juste nu är det SOMMARLOV!!!! fy faan vad skönt, ingen skola på typ 2 månader! oj, det låter lite... jag vet vi gör...(ett till telefonsamtal)...så här ingen skola på 8 veckor, låter lite ändå... okej vi gör så här ingen skola på 56 dagar :D. Nu är jag nöjd. Juste ni kanske vill höra det andra telefonsamtalet okej:

"Doltnummer Ringer"

- Hallå
- hej
- hej jag vet fortfarande att du inte är Micka
- hej det är Ebba och vad tusan snackar du om?
- jag vet att det var du som ringde innan
- nej jag har inte ringt?
- okej men det var så här att det var en som ringde och sa att det var Micka... och så berättade jag allt det.
- ehh... okej men det var inte jag.
- okej, vad var det du ville?
- jag ville bara höra vad du gjorde och så
- okej men varför har du dolt nummer då?
- vah?
- asså jag har ditt nummer men det står "doltnummer ringer"
- ehh... okej
- vad gör du då?
- är i Göteborg
- i Göteborg?? vad fan gör di i Göteborg?
- om du inte minns så är min lille bror på sjukhus och...
- ja juste
- mm
- asså jag tror fortfarande att det var du som ringde
- nej men det var inte jag jag lovar på heders sanning
- okej... men jag tror ändå att det var du.
- okej okej det var jag som ringde men det var inte jag som pratade
- okej, vem var det då?, Nellie eller? (hennes lilla syrra)
- nej men det var min faster
- ehh...
- jo men det är sant
- okej låt mig höra henne säga hej
- okej

sen hörde jag Ebba säga, säg hej till henne.

- hon vill inte säga nåt
- jo men fråga igen

då hörde jag att hon sa, säg nått då Stina.

- hej sa stina
- okej okej det var hon
- aa jag sa ju det
- aa men du och stina och alla får ha det så bra och lycka till med brosan och allt
- hur visste du att hon hette Stina?
- hörde när du sa det innan
- okej hejdå
- aa ses.

så det var allt om mig och mina sjuka samtal, kanske kommer med fler nån gång om ni vill det^^

ses<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha men natalie då xD

2011-06-10 @ 19:51:56
URL: http://paennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0