Rolig dag :D

Tjabba!

Jag vet inte varfö men jag skrattade väldigt mycket i skolan idag. Först på alla lektioner, jag sitter mittemot Jesper så att vi snackade på lektionen om allt möjlig och de var kul. Sen på musiken då sitter jag vid Arvid så vi skrattade men inte lika mycke eftersom man ska sjunga hela tin. Men jag blev ganska nöjd med dan iaf, fast nu har jag träningsvärk i benen efter gympan, måste röra på mig mer hemma. Påtal om gympan, när jag skulle ta på mig skorna så kom Jesper och typ vobblade *stavning* upp en fotboll och höll den på foten aslänge, rätt skillat om ni frågar mig^^

aa de var nog allt för idag då, kommer nog med ett nytt inlägg senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0