Today :D

Tjenare :D de var ett tag sen jag skrev men ta't lungt jag ska bättra mig :D
Aa men nu så ska jag snacka om dagen.

Jo, den har vart rätt kul asså på första rasten så skulle Hanna rida på min rygg och då när jag gick med henne på ryggen så halkade jag på isen hehe "fail". Aa och fick lite ont^^ men sen så skulle jag rida på hennes rygg då och de gick tills hon blev trött -.-" . Aa sen så skulle jag rida på hennes axlar och jag kom lixom inte upp så ena benet var på hennes axel och andra på hennes rygg x'') "epic fail" . Sen skulle hon vara på mina axlar och när hon kom upp så gick jag 2 meter och hon ramlade av och då vände jag mig om och tittade på henne och sa:
- oj, gick det bra?
och sen så backade jag och ramlade baklänges på hennes ben x''D "super epic fail"
Senare skulle vi filme men då blev de inga "failar" :/ Boooring.

ehh.. vad mer kan man säga... aa juste ska göra ett nytt inlägg som heter dagens, asså t.ex
Dagens:

fail:
kläder:
hår:

aa fast jag skriver med^^
Aa men jag tycker att dagen var okej jag blev klar med min mössa i slöjden och aa har laddat över bilder så ni ser den och skorna jag köpte för länge sen. Slänger nog in nått inlägg sen ses :D

eller juste vi såg på en religon film och i slutet sa nån typ varför dödade Hitler judarna eller nått och då sa jag:
- han gillade inte hattarna och Arvid trodde att jag sa Pattarna xD Aa de var kul men ska göra glasyr till min sockerkaka nu ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0