Today :D

Hmm... today så var jag i skolan :/ .
Erm.. det var inte så kul förutom att vi tog Hannas pennfack^^. Asså de e typ en häst och vi trycker alltid ner den i papperskorgen eller så fyller vi den med skräp :D. Det var ganska kul när jag la skräp i Emils luva oxå. Jag håller på med en ny snygg header som e typ svartvit. Jag hade klassens timma och vi körde typ "sångleken" asså jag skriver en bokstav på tavlan så ska dom andra säga en låttitel, refräng eller början av en låt som börjar på den bokstaven.
Aa så dagen har vart rätt slapp. Juste Jesper tog sista poänget med "through the fire and flames" och blev ganska glad om man säger så ;D.



Dagens:

Låt: Dragonforce-Through the Fire and Flames

Hår:Utsläppt, som vanligt
Smink:Inget, som vanligt
Kläder:Samma som igår
Film:Såg ingen^^
Skratt:När hanna öppnade sitt pennskrin och såg kräpet ^^
Fail:När jag fick hjärnsläpp på matten och alla skrattade x''D
Nytt:Har fixat så att jag kan göra headers här hos mamma (laddat ner "Paint Shop Pro 9" Det tog typ 3 år :O
Hemsidor:Blogg.se, Youtube och Google

Aa det var allt lägger in nått senare tror jag ses :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0