Micka

chacha jag var med Micka för en stund sen, vi var ute och gick och käkade godis^^


Nu slickar jag av en visp (vi har bakat sockerkaka) sen ska jag äta resterna som fanns i skålen. Vilken tajming han ropade nyss xD. Juste har inte anmällt mig till Långserum än men ska imon kanske, om jag inte ändrar mig^^


Dagens:

Klädsel: en tröja med änglavingar och svarta jeans (dom glittrade en gång i tiden och nu blir dom mini shorts)
Låt: Trance - Flying High
Skratt: Hanna sa att hon hade ont i knäna x'D (kolla på inlägget med den senaste headern)
Mums: Sockerkaka
Smink: Inget
Hår: Nersläppt
Fail: Glömde nästan att vi haft skola idag x''D (blir så när jag haft mycke kul)

aa de var allt herrå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0