Hej...

Hej.. jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men börjar nu igen jag lovar åtminstone 2 inlägg om dan :D.
Jag ska byta bkrundsbild till bloggen, de e såå svårt att hitta snygga ibland. Kanske byter header och så sen. Annars så har jag ju kvar den gamla ;).

Dagen har vart helt okej, jag sov till halv 10^^ och sen fick jag nya hemnycklar (jag tappade dom gamla).
Vi åt pizza i lammhult, jag tog en Calzone... mums. Jag har fått en ny mobil (Siemens) *stavning*. Den bara låg i en låda i garderoben och den e bättre än min gamla :). Sen har jag fått en sketasnygg  radio som man kan ha med eller utan sladd (annars har man batterier).

aa men lägger in ett inlägg sen ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0