Dagens :D

Låt: Monster High - Fright song
Hår: Utsläppt
Skratt: Ta hannas saker på lektionen :D
Gott: Klubba från statoil (Lakrits)
Film: Edvard Scissorhands *stavning*
Kläder: Jeans, en grå långärmad och en vit t-shirt
Bok: Katarina von bredow - Så som jag vill vara



Aa nu ska jag berätta om dagen då :D
Eller måste på toa först...
16:03...


...16:07 Jaha jag var på toa i 4 minuter
Jaja nog om det nu ska vi snacka om dagen ;D.
aa dagen gick fort slöjden gick bra, jag gör ett penfack och emma har gjort en likadant så jag e typ wannabe emma x). Asså skolan gick ganska fort tycker jag, de blir nog så när man snor hannas saker^^.
Efter skolan gick jag med Emma, Jesper och William och handlade klubbor, jag bjöd^^. Emma tog en Zoo, Jesper 2 lakrits, Wille en Zoo och jag en lakrits. Jeppe tjatade så mycket att han fick 2 x'D.
Min msn cpade sig typ innan men de fixar sig nog snart. Ehm.. vad kan man mer säga?? Man kan nog inte säga nått mer, eller jo, på måndag så kommer försla på min nästa header :D.
aa det var allt för idag ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0