Sova över :D

Morsning bloggen ;D.
Aa hej ni vet vännen jag e med, aa jag och hon ska sova över :} "lycka".
Jag skrev ju att vi skulle åke pulka kanske, aa det blev inte som jag tänkt.. det blev bättre!
Vi åkte längd-skidor istället, rätt kul faktiskt. Asså vi var i backen och så åkte  vi och sådär men i slutet var det askul! Asså vi pratade om gamla minnen från förra året och då kom jag efter (jag snackade då) och då ropade hon:
- indre ata brja åka.
- va! skrek jag
- mindre prata börja åka, jag vill komma hem!
- jag vill oxå hem men jag måste tillbringa natten med dig.
(jag var typ framme när jag sa det)
"vi som skrattar"

Aa sen hände inte mke mer. Jo juste. Innan det hemma hos henne så satt vi vid datan och skulle spela ett spel men det funka såklart inte "typist att sånt händer mig". Men iaf så spelade vi "mamma mu" istället, det var ganska kul xD.
Asså man skulle typ cykla och de var inte så lätt att styra xD. Sen skulle mamma mu bada och hon dök?? aa iaf så säger kråkan vad man ska göra för dykning/konst, men vi sket i vad han sa och skippade det och då så gjorde vi fel hela tin, så han blev asarg och skrek:
- Nej nej nej! nu gjorde du fel! jag sa inte såå!!!
aa och vi höll på säkert drygt 10 minuter innan vi hittade rätt xD, aa vet men ändå.

Jaja det var typ allt nu ska vi se på film (  kan ju inte skriva hur mycke som hälst eftersom hon väntar brevid ;)  )

//Nattah



Kommentarer
Postat av: Hanna

du kolla min blogg nattah ny deisgn :D

2010-12-12 @ 12:46:53
URL: http://hannalovesture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0