Melodifestivalen ;)

Aa dagen har vart rätt bra idag, aa skolan med (?). Jaja nog snackat om skolan nu snackar vi om det som hände efter istället :D. Aa jag, Emma, Tillan och Soffan då, vi övade till en dans till melf nästa tisdag e de va? Jaja sak samma, vi hade så kul med dansen så att jag glömde ringa Hanna och säga att jag inte kunde va med henne den dan vid 3. Så hoppas att hon inte väntada mer än till halv 4. Aja tillbaka till repetitionen, aa vi skulle typ vicka "långsamt" på höften (från höger till vänster då) men jag gjorde åt motsatta hållet xD, asså vi gjorde om det typ 5 gånger innan jag satte det. Aa det var nog allt på en stund hejdå.

p.s. Sorry Hanna men jag glömde dig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur VÅGAR du glömma mig? jag satt ensam hemma o trodde sofie käkat upp dig xD

2010-12-14 @ 18:37:16
URL: http://hannalovesture.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur VÅGAR du glömma mig? jag satt ensam hemma o trodde sofie käkat upp dig xD

2010-12-14 @ 18:37:25
URL: http://hannalovesture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0