Melodifestivalen 2010!

Tjabba!

Idag övade vi till melodifestivalen i skolan det var riktigt kul faktiskt.
Jag, Emma, Tillan, Sofie, Pea, Hanna & Linnéa höll på med reklamen då. Och vi hade:
Prizeless - Ö & B
Lyxigt - Lidl
Jerry's cd - Ica

I prizeless var jag och Emma huvudpersoner, Tillan, Sofie, Hanna och Patricia publik.
I Lidl var Ottilia huvud person, Emma en tant, jag Sofie och Pea tog allting.
Och i Ica var Emma och Hanna huvudpersoner, Sofie, Linnéa och Ottilia sångare och jag Jerry's mamma.
Det blev ganska bra tycker jag men det kan ju alltid bli bättre ;)

p.s. i slutet skulle vi typ ha bloopers (när vi skrattar och gör fel o så) men det blev typ bara 2 eller 3 bloopers för att vi äger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0