Konstiga ord?

Aa hej jag kom på mer idag iaf. Asså lixom jag och "hon" spelade spel igår och då körde man typ motorcyckel och skulle klara hinderbanor, segt men kul ;3. Iaf så började vi säga ord som skulle göra så att den andra dog xD och det blev såhär:

"HON":

  • FladderF*tta
  • Sluta
  • KöttBacon
Jag:

  • AnusHål
  • GraveMögelBak
  • BlatteHäng
  • BjörnHerpes
Aa vi hade fler man kommer inte på alla. Tja jag har haft bättre dagar men när jag sa BjörnHerpes för typ 5:te gången skrattade "hon" som as och då började jag skratta xD, asså vi fick tårar i ögonen, vi skrattade typ i 5 minuter över det ordet xD.

p.s Tycker ni jag ska avslöja vem "HON" e??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0