Idag...

Tja idag kändes skolan rätt seg, asså de var en astråkig fredag.
Asså jag tänkte typ nått i stil med:
"aa de e fredag de kommer nog gå rätt fort" men nejnej det skulle tame tusan ta 300 år innan skolan sluta :O.
Men lite kul var det för att vi övade till melodifestivalen aa jag ska nog inte förstöra det roliga för ni som ska se den ;). Ehh... vad kan man mer säga? Juste efter skolan så handlade jag ketchup till maten (spaggetti och köttfärssås) mm det var gott... men jaja på väg hem efter det så gick jag förbi den nya frissörsalongen (stavning) brevid maronas, och gissa vad jag såg i fönstret... Arvid haha jag slog på rutan och vinka sen gick jag skrattande iväg. Det förstås jag kunde ju ha stannat och sett hans nya frissa sen men den gjorde jag inte. Isch finns det nå mer?? ... nepp tror inte det hoppas ni fick en bra

/Den fantastiska Nattah^^

Kommentarer
Postat av: Lillskruven

Meow C:.

Pasta Bolognese det vill moi ha :D

Krama om

2010-12-10 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0