Gammalt...

Nu ska ni få musik som jag gillade när jag var yngre.
Dlk - den skatte fria dunken                    
Dia psalma - ack högaste himmel            
Dia psalma - balladen om  elsa               

Cacsada -  everytime we toutch (går inte att fixa in videon)

Cascada - what hurts the most (går inte att fixa in videon)

Cascada - miracle (går inte att fixa in videon)

The Cranberries - zombie                      
Imperiet - var är vargen                       
E-type - africa                                      
E-type - this is the way                         
Alice Dj - better of alone                       
Powerline - eye to eye                          
powerline - stand out                            
??? - bakom mina solglasögon               


så hoppas ni gillar musiken<33

p.s. hur kom jag på med idéen?
svar: Jag satt i mitt mörka stökiga rum och helt plötsligt flög idéen in i min skalle och jag saffade en ny kategori ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0