Söndag :/


aa... rykterna om min syrra e sanna... aa de e så att...


DU ÄR LURAD!! xD

aa jag fick dig eller hur?
Jaja iaf så går det nog inga ryckten om min underbara syrra, pfu.. tur de. Men på söndag åker hon hen till stockholm :/. De e både dra och dåligt, aa kolla själva:

Detta e bra:

  • jag uppdaterar varje dag.
  • vi bråkar inte
  • jag kan vara me med kompisar
  • min blogg blir mer intressant
  • jag slipper tjata på att hon ska upp på morronen
  • jag får min nya katt unge
Detta e dåligt:

  • jag kommer sakna henne
  • jag kommer typ inte träffa henne förens i sommar
  • jag kommer inte kunna bygga på 3d pusslet vi har börjat på
  • jag måste städa all skit vi har stökat ner
aa och fler anledningar. Men jaja ni läste inte fel KATTUNGE! De e sant jag kommer att få en liten katt. Jag kan visa bilder och sånt när jag fått den. Ni får hjälpa mig med namn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0